Ghid de utilizare

Ghid de utilizare

Medicina de azi se face cu tehnologia viitorului iar conditiile medicale actuale ne conduc, spre binele pacientilor, spre solutii de digitalizare, chiar si a interactiunii cu medicul.

Vezi mai jos care sunt pasii ce trebuie urmati pentru a finaliza cu success o consultatie prin solutia de telemedicina MedLife.

Creearea contului in aplicatie

Orice pacient isi poate crea un cont in aplicatie, fie ca detine sau nu un pachet de preventie in cadrul Sistemului Medical MedLife.

Pentru a crea cu success un cont valid in cadrul aplicatiei este obligatorie introducerea urmatoarelor date:

  • Prenume
  • Nume
  • E-mail
  • Telefon
  • Cod Numeric Personal

Confirmarea si activarea contului

Urmatorul pas obligatoriu este confirmarea contului creat prin completarea formularului de inscriere. Pentru a putea utiliza aplicatia fiecare pacient este rugat sa activeze contul creat urmand indicatiile primite.

Indicatiile privind activarea contului creat vor fi primite prin e-mail si prin SMS.

Logarea in aplicatie

Cererea de consultatie prin telemedicina se poate face doar fiind logat cu un cont activ.

Doar pacientii care au urmat pasii de activare a contului vor putea solicita consultatii prin telemedicina.

Solicitarea de consultatii medicale

Pasii ce trebuie urmati pentru a accesa rapid o cnsultatie prin telemedicina sunt urmatorii:

  1. Alegeti specialitate medicala dorita din lista disponibila in aplicatie.
  2. Din lista de medici sugerata de aplicatie veti alege un medic cu statusul disponibil.
  3. Plata online.
  4. In urma efectuarii platii online veti primi din partea medicul ales invitatia pentru consultatie in cadrul aplicatiei.
  5. Dupa finalizarea sedintei de consultatie medicul va inchide videoconferinta.

Solicitarea de programari

Pentru a va face o programare trebuie sa alegeti din sectiunea "SOLICITA PROGRAMARE" data si o ora disponibila. Pentru ca programarea sa fie salvata, este necesar sa achitati costul programarii inainte de data acesteia. 

Anularea unei programari

Programarile nu pot fi anulate.

Cum se desfasoara consultatia prin telemedicina

Ordinea sedintelor de consultatie

Fiind o solutie digitala ordinea de efectuare a sedintelor de consultatie este una automatizata in ordinea trimiterii solicitarilor de consutatie, primul pacient care a trimis o cerere valdida va fi primul consultat (primul venit, primul servit).

Start-ul sedintei de consultatie

consultatia se desfasoara sub forma unui apel video continuu (teleconferinta).

In urma crearii unui cont valid si a unei plati online finalizate medicul va trimite o invitatie pacientului pentru a incepe consultatia prin aplicatia web de telemedicina.

Incarcarea de documente

Aplicatia permite pacientilor ca in urma recomandarilor medicului sa poata incarca documente ce vor putea ajuta la evaluarea starii de sanatate a pacientuluil.

Aceste documente pot fi fisiere cu extensiile: .pdf, .doc, .docx, .odt, .jpg, .jpeg, .png.

Finalizarea sedintei de consultatie

Medicul este cel care decide finalizarea consultatiei in urma evaluarii fiecarui pacient.

Intrucat videoconferinta nu este salvata in format video, nu poate fi accesata ulterior.

Plata consultatiei

Plata se poate face doar online prin intermediul cardul bancar.

Plata se face doar inainte de consultatie.

Costurile consultatiei sunt specifice fiecarui medici si fiecarei specialitati.

Conditiile tehnice minime pt utilizarea aplicatiei

In primul rand este necesar ca utilizatorii sa activeze camera dispozitivului cu care acceseaza aplicatia (telefon, laptop sau tableta).

In urma notificarii de activare a camerei este obligatoriu raspusul afiramativ si activarea dispozitivului.

Ce se intampla daca se intrerupe videoconferinta

In situatia exceptionala in care videoconferinta / apelul video se intrerupe pe durata desfasurarii consultatiei, pentru a relua consultatia medicul va trimite iar invitatia de start a consultantei catre pacient. In urma reluarii procesului de logare utilizatorul va fi notificat pentru a relua consultatia.